Right on targIT
tirsdag 26. januar 2010 kl. 14:10

Apple og marketing

I morgen offentliggør Apple et nyt produkt.

Hvis det ikke

* er en tabletlignende ting (med navnet iPad eller iSlate),
* der har mange nye smarte anvendelser,
* herunder specielt abonnementsaftaler med New York Times (og andre udbydere) om at levere indhold,

har Apples marketingmaskine ikke gjort sit arbejde godt nok og lækket på en forkert måde.

Nu er Apple jo sindsygt dygtige til markedsføring og til at nytænke forretningsmodeller, så mon ikke, de tre ovenstående ting viser sig at være sande. Det er dog en risikabel fremfærd; firmaet risikerer at pressen og dets fans bliver skuffede, fordi hypen er gået for vidt.

I morgen får vi se - og så ved vi meget mere.

Kommentarer

  1. af Tobias - tirsdag 26. januar 2010 kl. 22:21

    Jeg skal i hvert fald have en :-)

Der er lukket for flere kommentarer til dette indlæg.